reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viktor Dávid

Viktor Dávid

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Motivačný rečník, osobnostný tréner, školiteľ, filozof, dobrodruh, cestovateľ... Zoznam autorových rubrík:  Moja prvotina...SúkromnéNezaradené

reklama

Moja prvotina...

Štve ma to, že väčšinu ľudí nič neštve...

Viktor Dávid

Štve ma to, že väčšinu ľudí nič neštve...

Štve ma to, že ľudí štvú veci len 8 hodín denne. Štve ma to, že sa ľudia nevedia dohodnúť na pravde. A keď sa aj dohodnú, tak zistia, že za tým existuje aj hlbšia pravda, a na tej sa už dohodnúť nevedia. Štve ma to, že keď som sa nestaral o svoje peniaze, tak sa ľudia na mňa dívali ako na chudáka. Teraz keď sa starám, tak sa dívajú ako na otravného človeka, lebo chcem vedieť veci, ktoré nezaujímajú bežných ľudí...

  • 2. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 281x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu